yok klik klik

06 November 2012

eh ! saya kembali lagi dan lagi

Assalammualaikum

ehem ehem ! lama tak nampak korang semua :). dah berzaman baru aku nak upload semula.
kannn, kejap hilang kejap ada. sorry lah wahai follower sekalian, aku busy bagai nak rak !
*mohon percaya aku memang busy, kahkah !

meh nk ckp sikit,
percaya atau tidak, harini aku nak melintas jalan pergi ke class terpaksa tunggu 
dekat seberang jalan selama 15 minit sorang2 plus hujan !
bertambah sadis bila kawan2 aku semua dah melintas dulu.
tambah tragis lagi, seberang jalan sana ada bustop dan ramai lah mata-mata
yang memerhati kat aku -.-
okay tak tipu siyes, aku nampak diorg gelak2 kottt.
nak tambah sadis, tragis, sedih lagi kereta kemain banyak non stop !
sumpah malu tercegat sorang2 kat tengah jalan, semua orang pandang.
membe aku dekat seberang sana dah terjerit2 suruh melintas.

nak tau camne aku melintas ?
aku selamba je jalan, sambil angkat tangan macam polis trafik suruh kereta berhenti.
haha ! takde lah. aku lintas depan bustop sebab kereta slow kat bahagain situ.
time nak melintas aku dengar suara -suara yang bercakap
"eh eh ! kejap kejap, ade keretaaaaaa. haaa haa ! okay okay cepat cepat !"
pehh rasa amat dihargai sebab menjadi tumpuan. kahkah !
ade sorang membe aku kat bustop tu, dia sampai cakap
"tahniah tahniah" sambil sengih -.-

aku bukan kanak-kanak tak pandai melintas, cuma aku terlampau jaga keselamatan :) ~
*mohon maaf, gaya penulisan dah tak sehebat dulu. ecehh !! 

4 comments:

kura said...

amboi. busy nauuu :P

ieda said...

aah ko dik kannn
busy sgt lah kannn
berbulan2 x online .. ;))

ahahaha akk dpt bayangkan macam mana wajah ko dik ;)

hafiz hafizol said...

wiwitt... nie karangan spm ke ape nie? Wargahahaha =p

Cik Yaya said...

erk..
hehe..cm budak2 la pula..tkot ea...ngeee..ala kalo da memg kte bnyk,xya la lints..utamakan keslmtn,bukn pkir psl org yg tgh dok tgok kite nk milnts jln...kang kalo pape jadi kt kite dorng nk tnggung ke?x kan... ^_^ hati2 ye