yok klik klik

28 March 2012

saya kembali kali ke 2, haha

Assalammualaikum


Waaa !! terharu giler. even aku dah lame tak update.
ada juga blogger2 nak dtg blog aku kan.
sumpah terharu sangat2 !
terharu tahap kaw kaw kaw punye.
lagi2 JSS, mesti die pelik asal lah aku tak update2 kan.
siap add FB aku lagi. hehe ! saya sangat terharu dengan awak En,Cik,Puan JSS
*sampai sekarang aku tak tau JSS pompuan ke laki -.-"



sebab2 mengapa Rumah Kayu Oren malas nak update.
Eh ! MALAS ? hahahah !

dah duduk rumah sewa mane boleh 0n9 24 jam mcm duduk hostel dulu. kalau kat hostel, 24jam non stop lah letrik lappy aku berjalan je. haha ! kite dah bayar kan. haha. *nada berlagak
bukan aku sorang duduk rumah sewa ni -.-"
kalau bil letrik melambung kat rumah sewa ni, sapa nak membayarnye ??
dah lah rumah sewa ni besar ! pakai letrik pun kene berjimat
kadang2 nak mandi kat rumah sewa ni pun bercatu. eh ??! haha.
sekarang ni minggu final exam, semua orang dlm rumah sewa ni study, jadi tak patut kan aku sorang je dok meng on9. tak patut, tak patut . *geleng2 kepala
so conclusion nye, ini suma gara2 rumah sewa lah aku tak dapat nak berblog selalu ! huh !


nanti dah cuti sem, insyallah aku on lappy 24 jam kat rumah okay.
aku ber update mati-matian punye.
jangan risau, mak aku tak marah, die lagi suka anak die membazir letrik -.-"

p/s: doakan aku dapat jawab exam ! takpun doakan aku RAJIN nak study. haha !




6 comments:

Chuu Muqhlis said...

wish u all de best :)

jomsantaisekejap said...

Tak kiralah berapa lama awk nak kembali yang penting jangan berhenti kerana ramai yg setia menunggu blog awk...the orange blog.
Anyway, rasanya macam dah beritahu dulu...sy gentleman..ahaksss.
so..untuk selamat kembali ye jeely and thanks accept kat fb.. tu dah kira jalan terakhir nak tahu awk kemana...hahahhaa...

salam santai and blogcomment No 133

Rtp Farra Arisha said...

anyway, study smart and study hard! much love.

adwafarahin said...

haihh slhkan umah sewa la nie ye? hahahah hmm umah sewa nie jahat la! kesian rumah kayu oren x bole update blog dak? eh?

haha :D

ieda said...

dikkk kemana menghilang
terperanjat tgk komen dari adik tau ! .. ;)

FrOgGie gEnerAtioNs said...

untungla pas xzam boleh on9 selalu!!hahah