yok klik klik

27 January 2012

saya kembali !

Assalammualaikum..

hello bloggers ! sorry lame menyepi. banyak halangan lah sekarang nak berblog.
semenjak aku duduk rumah sewa ni, nak on9 selalu pun dah tak boleh.
yelaa, kalau bil melambung2, sapa nak bayar. hmm.

-_______- aku tak tau nak tulis ape lagi.
akibat lame sangat tak berblog.

ok, matlamat aku lepas ni, nak aktif balik.
so... jangan lupekan aku okay korang2 sume !
wait for next entry.

ok bai :D

p/s:merapu seh aku tulis kali ni. sumpah idea takde. nak mengarang pun dah tak pandai.
even size font yang aku selalu gune pun aku dah lupe -___-"

*akan ku perbaiki semula.

4 comments:

ctpayong said...

Selamat kembali.

my sweet azza said...

aktif la blk..hehehe
lame tak denga cite dr kau... :)

jomsantaisekejap said...

Macam tak kembali je? Lama pulak nak tunggu awak kembali.... sibuk ye?

jomsantaisekejap said...

salam santai...
kamu dimana jelly? lamanya menghilang.. ahaksss. keep in touch