yok klik klik

07 April 2011

MAMACHIA 1st GIVEAWAY


harini nie aku nak update entry pasal contest n giveaway je..
uwaaaa.. sedih.. x tersenarai pun kat segmen Bro Ben td ;(
tu lah ! lambat sgt wat entry.. dah rugiii :(

okay ! berbalik kepada tajuk utama...
banner paling meriah penah aku tengok :)


kali nie giveaway dr MAMACHIA.
nie aku join tanpe sebarang harapan... errk -.-
ayat putus ase :(
yelaaa... join2.. asyik tak dapat je.. penat sayeee tau..

mamachia.. banner awak buat cantek lah :)
wink wink.. ade rerame lagi.. saye sukee..
macam pari2 lah.
macam puteri di alam fantasi pun ye jugak.. cewaahh !

first2 masuk blog mamachia nie.. haa!! terpampang header dia.
besaarrrr punyeee..
sape yang tak perasan banner dia tu..
harus lah mamachia cucuk mata beliau dengan garpu.

dan semestinye ade orang2 yang bertuah untuk di tag :
saya tau akak suke join bnda2 cmni kan.. hehe
jom lah join.. kate santai.. nie pun santai jugak :)

sesape yang lain nak join, meh klik di sini

tarikh tutup
5 may 2011 (9 malam)


3 comments:

sayangku said...

weh. aku dh letak link contest tu. wawawa...ade giveaway

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

good luck!

Tasha said...

gud luck tau....... thnx melawat saya. i follow u