yok klik klik

18 February 2011

AWARD yg terlewat sikit :)


ucapan
terime kaseh banyak2 kepade kaklong sbb memberi saye award yg sgt
berharge ini yg mane award ini hasil tgn dr pakcikim *ayat skema
dikesempatan ini jge, saye ingin memohon maaf kpd kalong sbb lambat terime award ini
soriiiii kaklong.. saye bizi.. bz ape pun saye x tau lah.. haha...

empat ciri pompuan n lelaki utk dijadikan wife/husband
1.boleh membimbing saye
ini mesti ade ! kat bf aku nmpknye dh ade ciri2 nie sikit.. haha..baru sikiit.
xpe2.. nanti awk selalu2 lah pegi masjid ye... belaja ! :) kate nak jadi suami mithali ^^
2.lagi tinggi dr saye
ha! mmg dah dpt tinggi cam galah !
3. hensem.. :)
tp yg nie x hensem pun... tp hensem jugak lah kot.. haha habes kalau dye bace :)
4. hormat ibu n famili saye
ha.. yg nie mmg dah ade kat dye... x perlu nk risau2 lagi

tips utk kekalkan relationship ngn partner
hmm.. tips dye sgt mudah.. mmg mudah.. bf saye selalu mengalah ngn saye. haha.
kalau tidak..... x tau lah nk cakap cmne..
so.. lelaki2 di luar sane.. selalu lah mengalah dgn gf2 anda :)
lepas nie mesti aku kene kondem ngn blogger lelaki..haha.. soriii.. jgn ikot ajaran saye ye :)

pernah jumpe doa pendekat jodoh n putus cinta
ha! pendekat jodoh penah. jumpe je.. x amalkan pun..huhu. putus cinta.. haish! jauhkan lah..
tapi..selalu berdoa....
Ya Allah, kekalkan lah jodoh ku dengan si dia utk selamenye. didunia dan diakhirat.
restuilah hubungn kami,elakkan kami dr segale masalah, dan lindungilah kami dr maksiat.. amin..

10 mereka2 yg bertuah untuk di tag :)

p/s: award dari jomsantaisekejap.lepas nie saye wat okay :)




7 comments:

Ina said...

hi dear..yang penting..tolak ansur..kalau tak ..gaduh je tau...he.he
http://inanazir.blogspot.com

kak long said...

tq,jelly..sudi publish kan n3 ni...w/p lambat pun tak per kan?

Nasuha Salleh said...

no 4 tu y paling penting =D
heeee
My Recent Post: Makan Ayam Dengan Bahan Kimia

nelly said...

tahniah2 ..
=)

Suhami Ahmad said...

wah..moga kekal ke jingjang pelamin =)

ahmad endo said...

oklah tu...hehehe

nelly said...

tahniah ya !
=)