yok klik klik

06 January 2011

nyuut nyutt.. sakitnye !

neenong.. neenong.. neenong !
bunyi ambulans..
malam tadi.. peh !! kepale aku sakit.. sumpah sakit giler !
x penah aku rase sakit kepale cmtu skali...
errghhh !

aku igtkan lepas mandi.. sakit kepala tu ok..
sekali... hampeh ! makin teruk ade lah...
aku rase kepale aku terkejot kot kene air sejuk memalam bute tu..haha
ye2.. aku tau mandi mlm2 x elok.. tp apekan daya ku.. tu je yg mampu -.-"
sampai kan nk berus gigi pun aku kene kuatkan semangat.. korng phm x ? haha
yela... nk gosok gigi kan kene berus dgn sepenuh tenage..
gosok gosok gosok smbil kepale pun tergeleng2.. kan ? kan ?
tu lah gaknye mengeffectkan lagi kesakitan kepale tu..
ke korang selalu berus gigi kepale statik je ? haha ! bayangkan jappp.....


peh !! mmg aku x tahan giler malam tadi...
selalu aku sakit kepale kat atas kepale.. nie x.. kat belakang...
wooo... sumpah aku terseksa malam tadi...
berdenyut denyut nyuuut nyuut =.=
sampaikan aku baring pun kene meniarap.. x bleh nk telentang..
belakang kepale tu rase tertindih, makin sakit..
aku ururt2, tarik2 rambut aku pun makin sakit..
jadi.. langkah terakhir
=
=
=
=
=
=
mkn lah uphamol..
carik panadol xde.. nie je yg mbr aku ade..makan je lah.. huhu
sebenarnye aku x penah dgr bnda alah tu.. haha.. siyes jakun..
pil nie utk ape ? boleh ke hlngkan sakit kepale ?
haha.. agaknye mbr aku tu nk hentak2 je kepale aku kat dinding kan..uphamol pun x tau..


uish ! naseb bek bnda nie berkesan..
tapi agak lame lah nk tunggu keberkesanannye.. aku menahan dh mcm ape..
menanges2 bagai... call bf aku nanges2..
igt nak call mak aku.. tp dh tengah malam.. takot mak aku risau, kang dye plak yg sakit kepale.
risau mak ngn risau bf lain...
risau mak lagi kuat... naluri ibu kan lain.. cewaahh ! huhu


kalau lah unisel ngn johor dekat..
malam tu jugak aku soh mak aku dtg amek...
x larat dh nk tahan sakit..
dlm pale aku terbyg muke mak aku je soh tolong picitkan smpai tertidor..
tapi...... hmmm
unisel dengan johor bukan sekangkang kera..
mak !!!


24 comments:

Anisa Hang Tuah said...

get well soon
(:

sissyira said...

salam

syira tag ni, jom jom jom

http://www.sissyira.com/2011/01/bila-si-truth-lies-beneath-mengetag.html

ieda said...

uish dikk ... dah makan ubat lom ??
penangan sakit kepala nie tuhan jer tahu huhuhu tapi kalau makan banyak sgt panadol x elok kan .. sbb panadol dadah dia kuat huhuuh

nub said...

smoga baek2! =)

jomsantaisekejap said...

Laa...tulah lain kali mak dah pesan, jangan main hujan. Ni tidak, asal nampak hujan je nak main, asal nampak hujan je nak lompat2 atas air..kan dah sakit kepala. Nasib baik tak melarat sampai selsema ke, demam panas ke, menggigil satu badan ke.
Anyway, bawak2lah berehat dan pi jumpa doktor yang betul2..makan ubat yang betul2 dan biar baik betul2.

Keep in touch and salam santai.

Blog ke 12 "Jom komen-komen"

hiro said...

ehhe..igt kt mak ble sakit.

Heidi Shafiq said...

kuatkan semgt beb.. :)

Along Tapa said...

dah ok tak ni?

orang2 tua ada ajor..kalo sakit kepala, urut kat bahagian ibu jari tangan..jadik kot tryla gentel2 kawasan tu..mana tau kurang..

Gorengbaek - Kenapa ramai jantan sudah tangkap syok sama janda skang??

Hangit habis dah - Alahai cik kak...bertimbang rasa la sikit ek...

ARJUNA.Inc said...

harini...skit kepala 2 mesti da hlang kan?hehehe

Phat Lee said...

errr....dah sihat belum ni?

sayangku said...

aku tag ko. jom!

http://sayangku-lover.blogspot.com/2011/01/edit-photo-contest-by-hajar.html

ARJUNA.Inc said...

da ok ke belom nih ye?hehe

Jeely jelly said...

@Anisa Hang Tuah
ok2! tenkiu !

Jeely jelly said...

@sissyira
wkmslm.. tengs syira... insyallah saye amek tag tu :)

Jeely jelly said...

@ieda
tu lah kak... igtkan x nk mkn pil tu... tp sbb dh x thn sgt.. tepkse jgk mkn huhu

Jeely jelly said...

@nub
ok2! time kaseh en.nub !

Jeely jelly said...

@jomsantaisekejap
saye x maen ujan pun.. hehe... ok2... time kasih atas nasihat tu sume... saye amat menghargainye.. :)

Jeely jelly said...

@hiro
eyh ! sakit ke x... sentiase igt kat mak lah ! hehe :(

Jeely jelly said...

@Heidi Shafiq
dh sgt kuat time tu... huhu.. hanye tuhan saje yg tau :)

Jeely jelly said...

@Along Tapa
skng dh ok pun... ooo..yeke ? berkesan ke ? xpe2.. next time klu sakit kepale lg... nti saye try... hehe

Jeely jelly said...

@Along Tapa
skng dh ok pun... ooo..yeke ? berkesan ke ? xpe2.. next time klu sakit kepale lg... nti saye try... hehe

Jeely jelly said...

@Phat Lee
wat pertama kali anda kome dgn bernas ! haha... dh sehat dh pun.. :)

Jeely jelly said...

@sayangku
ok2!! klu aku rajin aku wat tag tu ok :)

Jeely jelly said...

@ARJUNA.Inc
skang nie dh ok dah pun :)